Rakan Setia

Rabu, 19 Ogos 2009

Apabila Ramadhan Semakin Hampir ....



Salam Semua..

Ramadhan bakal menjelma tidak lama lagi... dan semalam adalah hari yang cukup bahagia.....


Tapi.........



Hari ini, aku rasa sedih sgt2... Pertama, aku dah buat salah dengan si dia, aku tau kesalahan aku tak layak dimaafkan... Tapi apa kan daya, aku hanyalah insan biasa, dan aku sendiri tak dapat maafkan diri aku sendiri, ini semua salah aku, aku langsung tak fikir keadaan orang lain, aku fikir diri sendiri, perkara ini tak kan aku lupakan, ianya akan menjadi sejarah dalam hidup aku, akan aku ingat hingga ke akhir hayat aku, maafkan aku, sayang...

Kedua, aku baru jer balik dari kelas, tetiba aku dapat msg drpd big bos tmpt keje aku, satu bahagian tmpt keje aku dapat msg yang sama, di tulisnya dlm msg tu, ada di antara kami tak jujur dalam melakukan tugas, tak pasal2, bahagian kami di tuduh mcm tu, aku sedih sgt.. Tak patut bos aku ckp mcm tu, ye la walaupun bkn kesalahan aku, bkn kesalahan bahagian tmpt keje aku, tapi aku benar2 terasa, ye la bahagian aku dapat nama buruk, aku xsuka.. kerana di situlah tmpt aku mencari rezeki yang halal, esok pagi bos nak jumpa sapa yang tak integriti....aduhhh byk betul masalah....

Ketiga, tak tau lah nape aku rasa keseorangan kat tmpt keje, aku rasa xbahagia bersama rakan2 kat opis, aku rasa seperti di pulau oleh rakan2 pejabat, sedih beb...... si dia lah jadi peneman aku kat opis, aku sentiasa sms dgn si dia ketika waktu pejabat, aku tau memang salah, tapi apa leh aku buat, aku terpaksa..... aku sunyi arr, dah la aku xramai kawan, hanya si dia dan family jer yang aku ada... sungguh beb....

Aku berdoa padaNya, dan aku berharap sgt agar sebaik saja tiba Bulan Ramadhan yang mulia ini, aku harap semua akan kembali pulih seperti sedia kala... amin.....














0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...